nedeľa 3. decembra 2017

4 tipy ako sa naladiť na vianočnú atmosféru :)

Ahoj :) vítam ťa opäť na mojom blogu :)

Dnes je 3.12.2017, čo znamená že o 21 dní sú Vianoce
Vianoce
Kto by ich nemiloval. Chvíle strávené s rodinou, v teple domova, pri vianočnom stromčeku a z pohárom vareného vínka. Idylka. Nie všetci máme čas, odratávať dni do Vianoc. Či už kvôli zhonu v práci, predvianočnými písomkami v škole alebo začínajúcim skúškovým. Ja momentálne neprežívam ani jeden s týchto prípadov, preto mám dosť času nato, aby som sa na Vianoce psychicky pripravila aj za celú moju rodinu :D 
Dnes ti dám pár tipov, ktoré ťa navedú na čaro vianoc! :)

1. Výzdoba
Asi si nič iné nečakala ale výzdoba prostredia v ktorom sa nachádzaš dennodenne vie urobiť veľmi veľa. Vyzdob si kanceláriu v práci, ak pracuješ niekde, kde nemáš kanceláriu, vyzdob si skrinku kde sa prezliekaš, vyzdob triedu v škole, nalep si na zošity vianočné nálepky. Doma si do každej izby, polož niečo čo ti bude pripomínať Vianoce. Napríklad vianočné prestieranie do obývačky, do kuchyne si daj na stôl vianočnú ružu, vyzdob si izbu svetielkami alebo si z papiera vyrob vločky a nalep ich na okná a samozrejme si postav vianočný stromček. Je to vážne na tebe. Obchody ponúkajú veľa dekorácii a dekorácie robia domov :) 
Najlepšie vianočné dekorácie majú v obchodoch Pepco, Tedi a Kik :)


2. Sviečky
Sviečky neodmysliteľne patria k vianociam a dávajú nám pocit tepla. Ja si večer bez sviečky ani neviem predstaviť. Vôňa škorice bude tá, ktorá ti bude pripomínať čo sa blíži. 
Sviečky najradšej nakupujem v Kauflande alebo Pepcu (tam kvôli dizajnu pretože väčšina sviečok nevonia :( ).

    Tento stromček je handmade výrobok mojej mamky :) 
                Veci na obrázkoch patria aj k výzdobe :)
                                     
                             



3.Svetielka
Svetielka by som mala v izbe celý rok! Minulý rok som ich mala aj na posteli no tento rok som ich dala iba do okna, pretože z postele sa stále odlepovali. Na okno mi presne na milimeter vyšli 5 metrové, ktoré svietia na modro.



4.Hudba
Ja som typ človeka ktorý počúva vianočné pesničky už od októbra. Na Youtube sú tisícky vianočných piesní no ja mám najradšej klasické slovenské, ako napríklad Šťastné a veselé Vianoce LIDLMarkíza Band- Vtedy sú VianoceNádej Vianoc spájaFun Rádio Band- Vianočný čas a veľa podobných piesní :)



Ako sa pripravuješ na Vianoce ty ? :)
Aký ďalší Vianočný článok by si chcela ? :)














0 komentárov:

Zverejnenie komentára