sobota 30. decembra 2017

Moje paletky :)

Ahoj :) vítam ťa opäť na mojom blogu :)
Dúfam že ste všetci mali krásne a pohodové Vianoce :) 
Tak ako som už písala minule, moja zbierka kozmetiky sa tento rok o dosť zväčšila a chcela by som urobiť články, o jednotlivých skupinách kozmetiky, ktorú vlastním. V dnešnom článku, budem rozoberať moje paletky. Pri každej paletke, rozoberiem kvalitu tieňu a kvalitu obalu. Rada si kupujem kozmetiku z Aliexpressu, takže väčšina mojich paletiek je práve z Ali :) Poďme nato :)



1. 
Začnem od tých horších a prvou z nich je táto, Miss Rose Bare paletka. Keď som ju objednávala na fotke vyzerala inak, mala rôzne odtieňe, no v skutočnosti sú skoro všetky rovnaké.

Kvalita tieňa- paletka je veľmi dobre pigmentovaná, nepráši, je skôr taká maslová, no mne vadí tá vôňa. Na viečku ju nie je cítiť, no pri líčení je to dosť výrazné.
Kvalita obalu- nato, že je to paletka za pár €, jej obal je veľmi kvalitný, je papierový a zatváranie je na magnet






















2.
 Ďalšia, z tých menej kvalitných paletiek je táto, Novo Fashion, je tiež z Aliexpressu a vôbec ju nepoužívam, preto ak by mal niekto záujem kľudne napíšte a predám vám ju :)

Kvalita tieňa- paletka je dosť málo pigmentovaná, no dá sa s ňou dosiahnuť pekný efekt, keď sa pekne vrstvý.
Kvalita obalu- obal je obyčajný plastový, celkom pevný, tažko sa otvára a paletka má v sebe  aj zrkadlo.





3. 
Túto paletku, mám z nejakého čínskeho obchodu a mám ju asi 6 rokov :D má dosť crazy farby, no kvalitou je veľmi dobrá.
Kvalita tieňa- tiene sú také maslové, neprášia, celkom fajn držia.
Kvalita obalu- obal je plastový a vôbec nieje pevný, už sa mi aj zlomil.


4.
 Paletka FEBBLE 16 colo eyeshadow palette má veľmi pekné zloženie farieb, možno keby tam boli aj matné tiene bola by ešte lepšia.

Kvalita tieňa- tiene dosť prášia, ale sú dobre pigmentované, pri vrstvení, sa tiež dá vytvoriť pekné líčenie, no mám aj lepšie paletky, ktoré používam radšej.
Kvalita obalu- obal je veľmi nekvalitný, krivý, z papiera a zatváranie na magnet.


5.
 Táto paletka nemá názov, pretože je tiež z čínskeho obchodu a tiež ju mám už možno aj 5 rokov. Je na nej vidieť, že je často používaná, biely tieň je úplne vypotrebovaný. 

Kvalita tieňa- výborná pigmentácia, no veľmi prášia, je lepšie ich nanášať prírodným štetcom. 
Kvalita obalu- obal je už rozbitý a zlepený, no nechcem ju vyhodiť pretože je fakt dobrá :)



6. 
The Nudes paletka, o ktorej som písala aj v článku o mojich najlepších produktoch za rok 2017. 

Kvalita tieňa-  trochu práši, pigmentácia stredná až nižšia, pri vrstvení pekný efekt, tiene lepšie vyzerajú s podkladovou bázou.
Kvalita obalu- plastový, celkom pevný no názov sa zotiera veľmi rýchlo.
THE NUDES



7.
 Paletka Makeup Revolution Iconic 2,používam ju veľmi často, hlavne hnedý matný tieň, ako prechod.

Kvalita tieňa- veľmi pigmentované, veľmi prášia, dobre sa snimi pracuje, sú dosť suché.
Kvalita obalu- pevný plastový obal.
 
MAKEUP REVOLUTION ICONIC 2


8.
 Meet Matte paletka má fakt najlepšie matné tiene, aké doma mám, používam ju pri každom líčení.

Kvalita tieňa- trošku prášia, veľmi dobre pigmentované.
Kvalita obalu- obal je pevný, papierový a zatvára sa na magnet.

MEET MATTE 


9. 
Dlho som rozmýšľala ktoré dve paletky sú tie najlepšie a jednoznačne táto Beauty Glazed Burgundy paletka patrí medzi TOP 2. 
Kvalita tieňa- dosť práši, pigmentácia je úžasná, veľmi dobre sa s nimi pracuje.
Kvalita obalu- obal je papierový, pevný zatvára sa na magnet. 
BEAUTY GLAZED BURGUNDY




10. 
No a moja najlepšia a najkvalitnejšia paletka Makeup Revolution Fortune Favours The Brave. Som veľmi rada že mám túto paletku. Fakt sa s ňou daju vyčarovať rôzne líčenia.

Kvalita tieňa- nepráši, veľmi dobre pigmentovaná.
Kvalita obalu- je asi najlepšia zo všetkých ktoré mám, obal je veľmi pevný a má veľké zrkadlo čo je výhoda.

 Makeup Revolution Fortune Favours The Brave


O čom by mal byť ďalší článok? Máš podobnú skúsenosť? 
Určite mi to napíš do komentára. :)
Dúfam že môj článok bol pre teba inšpiráciou :)

Prajem ti krásneho Silvestra a Šťastný Nový Rok 2018 :)
















0 komentárov:

Zverejnenie komentára